درمان در منزل

خدمات درمان در منزل

درمان در منزل

خدمات درمان در منزل

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کتر محمد نظری  در آستانه پنجمین سال فعالیت کلینیک فوق تخصصی واریس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: درمان واریس به صورت سنتی در ایران با عمل جراحی صورت می گرفت که لازمه آن برش های جراحی و خارج نمودن رگ های آسیب دیده است که منجر به روند طولانی مرحله نقاهت بیماران می شود.

نظری افزود: مشکلات ناشی از عمل های جراحی که مستلزم بستری شدن بیمار است باعث شد تا پژوهشگران جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تحقیقات خود را به سمت خدمات کم تهاجمی برای درمان واریس های پیش رفته معطوف سازند تا بیماران دچارعوارض بیهوشی جراحی های سنتی و همچنین آنتی بیوتیک درمانی، نشوند. وی ادامه داد: یک تفکر سنتی در جامعه ما از قدیم وجود داشته که بیماری واریس درمان قطعی ندارد که اشتباه است و امروزه در کلینیک فوق تخصصی جهاد دانشگاهی انواع واریس ها بدون نیاز به عمل جراحی در کوتاه ترین زمان ممکن درمان می شود.

راه اندازی سایت کلینیک پوست و مو جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران  را مشاهده کنید

این فوق تخصص رادیولوژی مداخله ای و عروقی  تاکید کرد: واریس های مویرگی که بعضا با ایجاد علائم و ناراحتی برای بیمار هم همراه است و اصطلاحا به آن تلانژکتازی گفته می شود در مراکز تخصصی واریس در کشورهای پیشرفته جهان از طریق تزریق دارو به رگ مدنظر صورت می گیرد و با جذب دارو در عروق واریس برطرف می شود که در کلینیک واریس جهاد علوم پزشکی تهران همکاران ما از چنین روشی برای درمان بیماران، استفاده می کنند. وی ادامه داد: نوع دیگری از واریس که پیشرفته تر هم هست بدلیل  “اختلال در دریچه های لانه کبوتری سیاهرگ ها”  میباشد ،که پزشکان ما  برای درمان آن از روشهای کم تهاجمی  از قبیل لیزر و رادیو فرکانس استفاده کرده و تنها با ایجاد یک برش به اندازه دومیلمتر در محل واریس، رگ را با  بی حسی موضعی سوزانده و عامل بیماری را برطرف می کنند بدون این که فرد بیمار نیاز به استراحت در منزل داشته باشد و یا دردهای پس از جراحی را تحمل کند. در واقع فرد پس از درمان از طریق رادیو فرکانس با استراحتی چند ساعته می تواند به انجام فعالیت های روزمره خود مشغول شود.

درمانگاه زخم جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران را مشاهده کنید

وی افزود از مزایای کلینیک واریس جهاد دانشگاهی میتوان به استفاده از تجهیزات پیشرفته و بروز دنیا و پزشکان مجرب اشاره کرد. مدیر کلینیک واریس فوق تخصصی جهاد دانشگاهی تهران تصریح کرد: در حال حاضر در مسیر  تاسیس پژوهشکده  بیماری های وریدی و واریس قرار داریم تا پژوهشگران جهاد علوم پزشکی با توجه به روش های روز جهانی اقدام به جمع آوری و نوشتن مقاله های پیشرو در درمان بیماری واریس در نشریات معتبر جهان کنند. نظری ادامه داد: کنگره های کشوری درمانی واریس نیز هرساله به همراه کلینیک زخم جهاد دانشگاهی برگزار می شود و با مشارکت پزشکان از سراسر کشور پیشرفته ترین درمان های واریس را به اشتراک می گذاریم.

درمان در منزل یکی از مقالات برتر را مشاهده کنید

  • ۹۸/۱۰/۲۶
  • fatima fati

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی